ΟΡΟΙ-ΠΑΡΟΧΗΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ-ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΟΡΟΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Οι παρόντες όροι διέπουν την υπηρεσία εμβάσματος, συμπεριλαμβανομένης της εξόφλησης λογαριασμών (στο εξής η «Υπηρεσία») που παρέχεται από την εταιρεία με την επωνυμία «OTRO PAY ΙΔΡΥΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» που εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Νεαπόλεως 12, (Τ.Κ. 15 123 Αθήνα), με ΑΦΜ 801587027, και η οποία είναι νομίμως αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος (αποφάσεις ΕΠΑΘ υπ’ αριθμ. 400/9/27.09.2021 και 497/1/21.03.2024, δημοσιευμένες σε ΦΕΚ Β/4610/6-10-2021 και Β1987/1-4-2024 αντίστοιχα) δυνάμει του ν. 4537/2018 και του ν. 4021/2011 (στο εξής η «Εταιρεία»).

Για τους σκοπούς των παρόντων όρων οι παρακάτω λέξεις/ φράσεις θα έχουν την ακόλουθη έννοια:

ΟΡΙΣΜΟΙ
Αντιπρόσωπος Τα καταστήματα των συμβεβλημένων με την Εταιρεία επιχειρήσεων που παρέχουν την Υπηρεσία στους Πελάτες.
Απόδειξη Παραστατικό που περιέχει τις απαραίτητες πληροφορίες της συναλλαγής για τον Πελάτη, εκδίδεται στον αντιπρόσωπο όταν ολοκληρώνεται η παροχή της Υπηρεσίας και παραδίδεται στον Πελάτη.
Αριθμός Συναλλαγής   Αναγνωριστικός αριθμός που χορηγείται από την Εταιρεία στον Πελάτη αμέσως μετά την παροχή της Υπηρεσίας και και με την χρήση του οποίου ο Πελάτης μπορεί να αναζητά πληροφορίες για την ολοκλήρωση της πληρωμής του από την Εταιρεία.
Δικαιούχος Πληρωμής  το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που είναι ο τελικός αποδέκτης των χρηματικών ποσών τα οποία αποτελούν αντικείμενο της συναλλαγής για την οποία δίνεται η Εντολή Πληρωμής Στους Δικαιούχους Πληρωμής εντάσσονται ιδίως δημόσιοι οργανισμοί, επιχειρήσεις, το Ελληνικό Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., ασφαλιστικά ταμεία, εταιρείες τηλεφωνίας, ηλεκτρισμού, ύδρευσης και λοιποί φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς κάθε είδους νομικά πρόσωπα ή επιχειρήσεις που έχουν συνάψει σύμβαση συνεργασίας με Εταιρεία, δυνάμει της οποίας η τελευταία μπορεί να αποδέχεται πληρωμές για λογαριασμό τους συμπεριλαμβανομένων αδειοδοτημένων εταιριών παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων. Η εκάστοτε λίστα με τους Δικαιούχους Πληρωμής μπορεί να ζητηθεί από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την λίστα.
Εντολή Πληρωμής Η εντολή μεταφοράς ορισμένου χρηματικού ποσού που δίδεται στην Εταιρεία από τον Πελάτη προκειμένου να τεθεί στη διάθεση του Δικαιούχου Πληρωμής ή μεταφερθεί σε ένα λογαριασμό που τηρείται σε τρίτο ως προς την Εταιρεία πάροχο υπηρεσιών πληρωμών
Έξοδα Συναλλαγής Τα έξοδα με τα οποία επιβαρύνεται ο Πελάτης για την παροχή της Υπηρεσίας. Τα Έξοδα Συναλλαγής γνωστοποιούνται στον Πελάτη από τον Αντιπρόσωπο πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Ειδικά για λογαριασμούς δημοσίου  είναι 1,50 € / συναλλαγή και για λοιπούς λογαριασμούς 1 €/ συναλλαγή.
Εργάσιμη Ημέρα Οι ημέρες κατά τις οποίες λειτουργούν οι τράπεζες και δεν έχουν ορισθεί σαν επίσημες αργίες σε τοπικό επίπεδο ή στην Ευρωζώνη.
Κωδικός Πληρωμής Ο κωδικός που αναγράφεται στους λογαριασμούς που εκδίδει ο Δικαιούχος Πληρωμής ή στα vouchers που εκδίδονται μέσω της ιστοσελίδας ή του app παρόχου υπηρεσιών τυχερών παιγνίων. Προκειμένου να καταστεί δυνατή η παροχή της Υπηρεσίας στον Πελάτη, ο τελευταίος θα πρέπει να έχει διαθέσιμο τον εν λόγω κωδικό.
Μέγιστη Προθεσμία Εκτέλεσης Οι Εντολές Πληρωμής που καταχωρούνται μετά τις 14:00 σε έναν Αντιπρόσωπο εκτελούνται την επόμενη Εργάσιμη Ημέρα. Ειδικά, όσον αφορά Εντολές Πληρωμής που σχετίζονται με κατάθεση σε παικτικό λογαριασμό που τηρείται σε αδειοδοτημένη στοιχηματική εταιρεία, η στοιχηματική εταιρεία ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την εξόφληση του Συνολικού Ποσού Πληρωμής και πιστώνει σε πραγματικό χρόνο τον παικτικό λογαριασμό που τηρεί για τον Πελάτη με ποσό ίσο με το Ποσό Εντολής Πληρωμής.
Πελάτης Το φυσικό πρόσωπο (άνω των 18 ετών και με δικαιοπρακτική ικανότητα) που προσέρχεται σε έναν Αντιπρόσωπο για να πραγματοποιήσει πληρωμή προς Δικαιούχο Πληρωμής. Ειδικά για πληρωμές προς στοιχηματικές εταιρείες ο Πελάτης θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας του.
Ποσό Εντολής Πληρωμής Το ποσό που ο Πελάτης θέλει να εμβάσει στον Δικαιούχο Πληρωμής.
Συνολικό Ποσό Πληρωμής Το άθροισμα του Ποσού Εντολής Πληρωμής και των Εξόδων Συναλλαγής που καλείται να πληρώσει ο Πελάτης για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Το Τμήμα της Εταιρείας που μπορεί ο Πελάτης να καλέσει για οποιοδήποτε θέμα σχετικό με την Υπηρεσία
Υπηρεσία Η υπηρεσία πληρωμών που αποτελεί αντικείμενο των παρόντων όρων και συνίσταται στην εκ μέρους του Πελάτη καταβολή ορισμένου χρηματικού ποσού είτε με μετρητά είτε με κάρτα σε έναν Αντιπρόσωπο του Ποσού Εντολής Πληρωμής προς το σκοπό της εξόφλησης λογαριασμού που έχει εκδοθεί από Δικαιούχο Πληρωμής ή μεταφοράς ορισμένου χρηματικού ποσού στον Δικαιούχο Πληρωμής. Η Υπηρεσία λογίζεται ως μεμονωμένη πράξη πληρωμής κατά την έννοια του ν. 4537/2018 και αποτελεί υπηρεσία εμβάσματος κατά την έννοια του άρθρου 4(22) του ν. 4537/2018.

Η Εταιρεία παρέχει στους Πελάτες την Υπηρεσία μέσω των Αντιπροσώπων. Η Υπηρεσία παρέχεται σε Ευρώ.

  1. Διαδικασία Παροχής της Υπηρεσίας

Ο Πελάτης προσέρχεται σε έναν Αντιπρόσωπο όπου του ζητείται να προσκομίσει τον λογαριασμό που επιθυμεί να πληρώσει ή να σκανάρει τον Κωδικό Πληρωμής του, καθώς και να δώσει ένα έγκυρο τηλέφωνο επικοινωνίας για να μπορεί η Εταιρεία να επικοινωνήσει μαζί του, ιδίως σε περίπτωση που απαιτούνται διευκρινίσεις ή αν ο Δικαιούχος Πληρωμής αρνηθεί την πληρωμή. Επιπλέον, ο Αντιπρόσωπος καταχωρίζει στο σύστημα το όνομα και το επώνυμο του Πληρωτή. Ακολούθως ζητείται από τον Πελάτη να επιδείξει την ταυτότητά του ή το διαβατήριό του και ο Πελάτης ενημερώνεται για τα Έξοδα Συναλλαγής, για την Μέγιστη Προθεσμία Εκτέλεσης και σχετικά με την ύπαρξη δυνατότητας ή μη καταβολής του Συνολικού Ποσού Πληρωμής με κάρτα. Ο Πελάτης δίνει την Εντολή Πληρωμής. Αναλόγως του ύψους του Ποσού Εντολής Πληρωμής ο Αντιπρόσωπος μπορεί να λαμβάνει αντίγραφο της ταυτότητας/ διαβατηρίου του Πελάτη. Επίσης μπορεί να ζητά επιπρόσθετες πληροφορίες και έγγραφα (όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ από τον οποίο προκύπτει η κατοικία του Πελάτη, εκκαθαριστικό, βεβαίωση εργοδότη, από τα οποία προκύπτει το ύψος και η πηγή των εισοδημάτων του Πελάτη) για λόγους συμμόρφωσης προς την Πολιτική για την πρόληψη και καταστολή της απάτης και νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας που εφαρμόζει η Εταιρεία ή εφόσον κρίνεται βασίμως ότι μία συναλλαγή είναι ασυνήθιστη ή ύποπτη.

Αφού ο Πελάτης καταβάλει σε μετρητά ή με χρήση κάρτας (εφόσον παρέχεται αυτή η δυνατότητα στον Αντιπρόσωπο) το Ποσό της Εντολής Πληρωμής και τα Έξοδα Συναλλαγής στον Αντιπρόσωπο, ο τελευταίος καταχωρεί την Εντολή Πληρωμής στην εφαρμογή που χρησιμοποιείται από Εταιρεία.

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος ορθότητας των στοιχείων του, ο Πελάτης ενημερώνεται από τον Αντιπρόσωπο για την ολοκλήρωση της αποστολής της Εντολής Πληρωμής και αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Εντολής Πληρωμής ο Πελάτης λαμβάνει την Απόδειξη η οποία περιέχει τα στοιχεία του Δικαιούχου Πληρωμής, το Ποσό Εντολής Πληρωμής, τα Έξοδα Συναλλαγής, την ημερομηνία και ώρα συναλλαγής, τον Κωδικό Πληρωμής και τον Αριθμό Συναλλαγής.

Κάνοντας χρήση του Αριθμού Συναλλαγής ο Πελάτης μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την Εντολή Πληρωμής από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η πληρωμή λογαριασμού η ημερομηνία λήξης του οποίου έχει παρέλθει ή μερική πληρωμή λογαριασμού πραγματοποιείται με ευθύνη του Πελάτη και εφόσον ο Δικαιούχος Πληρωμής που έχει εκδώσει τον λογαριασμό παρέχει τέτοια δυνατότητα.

2. Ευθύνη της Εταιρείας.

Η Εταιρεία ευθύνεται για ζημίες οι οποίες οφείλονται σε εκ προθέσεως ή από βαριά αμέλεια πράξη ή αμέλεια των υπαλλήλων ή των Αντιπροσώπων. Η Εταιρεία απαλλάσσεται από την ευθύνη της για ελαφρά αμέλεια. Η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται στο ύψος του Συνολικού Ποσού Πληρωμής, το οποίο οφείλει να επιστρέψει.

Ο Πελάτης θα πρέπει να διασφαλίζει την ορθότητα, την πληρότητα και την αναγνωσιμότητα των πληροφοριών που παρέχει στην Εταιρεία για την παροχή της Υπηρεσίας. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται αν η πληρωμή δεν ολοκληρωθεί επειδή ο Πελάτης χορήγησε λανθασμένα στοιχεία με αποτέλεσμα την απόρριψη της πληρωμής ή σε περίπτωση ο Δικαιούχος Πληρωμής δεν την< αποδέχθηκε τελικά για λόγο που δεν ανάγεται στην σφαίρα επιρροής της. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται επίσης για την αποκατάσταση, θετικής ή αποθετικής, ζημίας του Πελάτη, που μπορεί να προκληθεί από τυχόν καθυστέρηση ή ματαίωση της πληρωμής οφειλόμενη σε: α) γεγονότα ανωτέρας βίας, στα οποία περιλαμβάνεται ενδεικτικά: η ολική ή η μερική αναστολή εργασιών της Εταιρείας ή του τυχόν συνεργαζόμενου πιστωτικού ιδρύματος, απεργίες, πόλεμοι, τρομοκρατικές ενέργειες, κήρυξη της χώρας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ή άλλα γεγονότα πέραν του ελέγχου της Εταιρείας, β) σε πράξεις ή παραλείψεις του τυχόν συνεργαζόμενου με αυτήν πιστωτικού ιδρύματος, ή γ) σε κάθε άλλη αιτία που βρίσκεται εκτός της σφαίρας επιρροής της.

Η Εταιρεία ή οι Αντιπρόσωποι μπορούν να αρνηθούν την παροχή της Υπηρεσίας σε περίπτωση που έχουν βάσιμες υπόνοιες ότι τελείται ή σκοπείται ή ενδέχεται να τελεστεί εγκληματική ενέργεια και ιδίως απάτη, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή χρηματοδότηση της τρομοκρατίας καθώς και για λόγους συμμόρφωσης με οποιαδήποτε εφαρμοστέα νομοθεσία, απόφαση δικαστηρίου ή απαίτηση οποιασδήποτε ρυθμιστικής ή κυβερνητικής αρχής συμπεριλαμβανομένης της τυχόν άρνησης του Πελάτη να επιδείξει το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριό του ή να υποβάλει συμπληρωματικά δικαιολογητικά έγγραφα όπως απαιτείται βάσει της υφιστάμενης νομοθεσίας όπως πχ λογαριασμό ΔΕΚΟ κοκ.

3. Ακύρωση και επιστροφή χρημάτων

Ο Πελάτης που επιθυμεί να ακυρώσει μία συναλλαγή μπορεί να απευθύνεται στον Αντιπρόσωπο που εκτέλεσε τη συναλλαγή ή να καλεί στο +30 2160020110.

Η ακύρωση είναι δυνατή μόνο εφόσον< η πληρωμή στον Δικαιούχο Πληρωμής δεν έχει ολοκληρωθεί και η Εταιρεία δεν έχει ακόμη διαβιβάσει την Εντολή Πληρωμής στο τυχόν συνεργαζόμενο πιστωτικό ίδρυμα. Πληρωμές προς στοιχηματικές εταιρείες δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν, καθώς η πίστωση του παικτικού λογαριασμού του Πελάτη γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Για να πραγματοποιηθεί η ακύρωση απαιτείται να προσκομιστεί στον Αντιπρόσωπο ή στην Εταιρεία η Απόδειξη που έχει εκδοθεί για την προς ακύρωση συναλλαγή. Μετά την ακύρωση η Εταιρεία θα επιστρέψει στον Πελάτη το Ποσό Εντολής Πληρωμής. Τα Έξοδα Συναλλαγής που καταβλήθηκαν για την παροχή της Υπηρεσίας δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση που ο Δικαιούχος Πληρωμής τελικά δεν αποδεχθεί την πληρωμή, η Εταιρεία θα επικοινωνεί με τον Πελάτη για να του επιστρέψει το Ποσό Εντολής Πληρωμής.

4. Επίλυση παραπόνων

Για οποιαδήποτε παράπονο, παρατήρηση ή ερώτηση, οι< Πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας στο +30 2160020110.

Εντός 5 Εργάσιμων Ημερών θα αποστέλλεται στον Πελάτη από την Εταιρεία επιβεβαίωση παραλαβής του παραπόνου του, η οποία θα περιέχει την ημερομηνία παραλαβής του αιτήματος και ένα αριθμό αναφοράς, τον οποίο ο Πελάτης θα πρέπει να χρησιμοποιεί σε κάθε επόμενη επικοινωνία ως προς το ίδιο παράπονο με την Εταιρεία.

Η Εταιρεία θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντά, μέσω e-mail ή σε έντυπη μορφή στις καταγγελίες Πελατών. Η εν λόγω απάντηση θα αποστέλλεται το αργότερο μέσα σε δεκαπέντε (15) Εργάσιμες Ημέρες από τη λήψη της καταγγελίας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, αν η απάντηση δεν μπορεί να δοθεί μέσα σε δεκαπέντε (15) Εργάσιμες Ημέρες, για λόγους που δεν οφείλονται στην Εταιρεία, η τελευταία θα αποστέλλει προσωρινή απάντηση, αναφέροντας σαφώς τους λόγους για την καθυστέρηση στην απάντηση της καταγγελίας και προσδιορίζοντας την προθεσμία μέσα στην οποία θα λάβει την τελική απάντηση ο Πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, η προθεσμία για τη λήψη της τελικής απάντησης δεν θα υπερβαίνει τις τριάντα πέντε (35) Εργάσιμες Ημέρες από τη λήψη της καταγγελίας.

Αρμόδια αρχή με σκοπό τη διασφάλιση και παρακολούθηση της αποτελεσματικής συμμόρφωσης της Εταιρείας με τις επιταγές της ισχύουσας νομοθεσίας (Ν. 4537/2018) στο πλαίσιο των παρόντων ορίζεται η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης (ΓΓΕΠΚ). O Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει καταγγελία στη ΓΓΕΠΚ σχετικά με ισχυρισμούς περί παραβάσεων των παρόντων από τη Εταιρεία.

Στο μέτρο που η Υπηρεσία απευθύνονται σε Πελάτες υπό την ιδιότητά τους ως καταναλωτές, αρμόδιες αρχές για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών που ανακύπτουν μεταξύ Εταιρείας και Πελάτη, ως χρήστη υπηρεσιών πληρωμών, είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html ), ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής (https://hobis.gr/ ), το Κέντρο Εναλλακτικής Επίλυσης Διάφορων – ADR POINT ΙΚΕ (https://www.adrpoint.gr/ ), το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επίλυσης Συγκρούσεων (Ε.Ι.Ε.Σ.) (https://www.europeanresolution.com/ ) και το Ινστιτούτο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφόρων (startADR) (http://www.startadr.org/ ). Για Πελάτες που δεν λογίζονται καταναλωτές και επιθυμούν τον φιλικό διακανονισμό μία διαφοράς, συνιστάται να συμβουλεύονται εκ των προτέρων τις ανωτέρω αρχές σχετικά με την κατά περίπτωση αρμοδιότητά τους.

5. Έλεγχος συναλλαγών Πρόσθετες πληροφορίες

Η νομοθεσία απαγορεύει στα ιδρύματα πληρωμών και ηλεκτρονικού χρήματος να συνεργάζονται με συγκεκριμένα άτομα και χώρες. Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να ελέγχει προσεκτικά όλες τις συναλλαγές και να τις συγκρίνει με λίστες ονομάτων που τις παρέχει η Ελλάδα, η Ευρωπαϊκή Ένωση και όποια άλλη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται. Αν παρατηρηθεί κάποια πιθανή συμφωνία ονομάτων, η Εταιρεία ερευνά την συναλλαγή ώστε να διαπιστώσει αν το όνομα είναι όντως το ίδιο με το άτομο που αναφέρεται στην σχετική λίστα. Κατά καιρούς, ενδέχεται να ζητείται από τους Πελάτες να προσκομίσουν πρόσθετα στοιχεία αποδεικτικά της ταυτότητάς τους και άλλες πληροφορίες, για λόγους συμμόρφωσης με το ισχύον νομικό πλαίσιο.

6. Δικαιώματα βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας

Η Εταιρεία και οι Αντιπρόσωποι παραμένουν αποκλειστικοί δικαιούχοι όλων των δικαιωμάτων σε επωνυμίες, σήματα, λογισμικό, γενικότερα όλων των δικαιωμάτων πνευματικής ή βιομηχανικής ιδιοκτησίας, καθώς και όλων των δικαιωμάτων σε υλικά ή άυλα αγαθά που σχετίζονται με την Υπηρεσία. Ο Πελάτης δεν θα χρησιμοποιεί το λογότυπο, τα σήματα, τις επωνυμίες και τα διακριτικά γνωρίσματα της Εταιρείας και των Αντιπροσώπων, παρά μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συγκατάθεσής τους.

7. Προσωπικά Δεδομένα

Η Εταιρεία επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη με τον τρόπο και για τους σκοπούς που αναφέρονται στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Εταιρείας www.otropay.gr

8. Λοιποί Όροι

Οι παρόντες όροι έχουν καταρτισθεί στην Ελληνική γλώσσα και διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο. Τα ελληνικά δικαστήρια είναι αρμόδια για την επίλυση κάθε διαφοράς σχετικά με την ερμηνεία ή την εφαρμογή των παρόντων όρων. Οι παρόντες όροι είναι διαθέσιμοι στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα της Εταιρείας www.otropay.gr . Ο Πελάτης τους αποδέχεται όταν δίνει την Εντολή Πληρωμής. Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει τους όρους αυτούς από την Εταιρεία ή από τον Αντιπρόσωπο σε έγχαρτη μορφή χωρίς χρέωσή του. Οι παρόντες όροι τροποποιούνται από την Εταιρεία κατά καιρούς για να προσαρμόζονται στην ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία ή και για να αποτυπώνονται τυχόν μεταβολές στον τρόπο παροχής της Υπηρεσίας. Οι κάθε φορά ισχύοντες όροι αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Εταιρείας.

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: +30 2160020110, Δευτέρα έως Παρασκευή ώρες 09:00 έως 17:00, e-mail: info@otropay.gr , site: www.otropay.gr

Στοιχεία επικοινωνίας με την Τράπεζα της Ελλάδος: οδός Ελ. Βενιζέλου αρ. 21, 10250, Αθήνα, 210 3201111, www.bankofgreece.gr.

Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

Στην OTRO PAY ενδιαφερόμαστε για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και θέλουμε να είμαστε ανοιχτοί και διαφανείς σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας τους.

Για το λόγο αυτό έχουμε δημιουργήσει την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στην οποία εξηγούμε πώς επεξεργαζόμαστε και προστατεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα. Η παρούσα πολιτική απευθύνεται τόσο στους χρήστες της ιστοσελίδας μας, όσο και στα συνεργαζόμενα με την εταιρεία μας σημεία παροχής της υπηρεσίας εξόφλησης λογαριασμών όσο και στους καταναλωτές οι οποίοι απευθύνονται στην εταιρεία μας για την παροχή σε αυτούς υπηρεσιών εξόφλησης λογαριασμών.

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Ν. 4624/2019), καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006, ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

Υπεύθυνη Επεξεργασίας

Η ελληνική εταιρεία «OTRO PAY ΙΔΡΥΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», (στο εξής «OTRO PAY») είναι η υπεύθυνη επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

  • Διεύθυνση: Νεαπόλεως 12, Μαρούσι, 15123, Ελλάδα
  • Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ.: 15964080100
  • Α.Φ.Μ.: 801587027
  • Τηλ.: +30 2160020110
  • e-mail επικοινωνίας για θέματα προσωπικών δεδομένων: gdpr@otropay.gr

Πού αποθηκεύουμε τα δεδομένα σας;

Τα δεδομένα που συλλέγουμε από εσάς αποθηκεύονται εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Τα δικαιώματά σας

Δικαίωμα πρόσβασης:

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα σας που βρίσκονται στην κατοχή μας ανά πάσα στιγμή. Προς το σκοπό αυτό μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail στο: gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα στην φορητότητα:

Στις περιπτώσεις που η OTRO PAY επεξεργάζεται προσωπικά σας δεδομένα με αυτοματοποιημένα μέσα στηριζόμενη στη συγκατάθεσή σας ή βάσει σύμβασης, έχετε το δικαίωμα να λάβετε αντίγραφο των δεδομένων σας σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε την απευθείας διαβίβαση των δεδομένων σας σε τρίτο πρόσωπο. Το ανωτέρω δικαίωμα αφορά μόνο προσωπικά δεδομένα που έχετε παράσχει εσείς σε εμάς. Για να ασκήσετε το παραπάνω δικαίωμά σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο:  gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα διόρθωσης:

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των προσωπικών σας δεδομένων αν είναι ανακριβή ή τη συμπλήρωσή τους αν είναι ελλιπή με την αποστολή e-mail στο: gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα διαγραφής:

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε ανά πάσα στιγμή τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων τα οποία επεξεργάζεται η OTRO PAY ιδίως όταν:

  • Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή υποβλήθηκαν κατ’ άλλο τρόπο σε επεξεργασία
  • Η επεξεργασία των δεδομένων σας στηρίζεται στη συγκατάθεσή σας και ανακαλείτε τη συγκατάθεση αυτή
  • Τα δεδομένα σας υποβλήθηκαν σε επεξεργασία παράνομα.

Το ανωτέρω δικαίωμα δεν υφίσταται ιδίως όταν:

  • Η επεξεργασία των δεδομένων σας είναι απαραίτητη για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων
  • Η επεξεργασία των δεδομένων σας είναι απαραίτητη για την τήρηση νομικής υποχρέωσης της OTRO PAY που επιβάλλει την επεξεργασία.

Σε κάθε περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε για την ικανοποίηση ή μη του αιτήματός σας και σε περίπτωση μη ικανοποίησης, για τους λόγους στους οποίους οφείλεται αυτή.

Για να ασκήσετε το παραπάνω δικαίωμά σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο: gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα εναντίωσης:

Έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων που στηρίζεται σε έννομο συμφέρον της OTRO PAY. Στην περίπτωση αυτή θα σταματήσουμε να επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, εκτός αν μπορούμε να αποδείξουμε ότι έχουμε επιτακτικούς και νόμιμους λόγους για την επεξεργασία οι οποίοι υπερισχύουν των δικαιωμάτων και των ελευθεριών σας ή για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων.

Για να ασκήσετε το παραπάνω δικαίωμά σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο: gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα εναντίωσης στην απευθείας εμπορική προώθηση:

Έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης.

Μπορείτε να δηλώσετε τη σχετική επιθυμία σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Ακολουθώντας τις οδηγίες που συνοδεύουν κάθε e-mail με προωθητικό περιεχόμενο
  • Αποστέλλοντας e-mail στο: gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα περιορισμού:

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Όταν αμφισβητείτε την ακρίβεια των προσωπικών σας δεδομένων και μέχρι η OTRO PAY να επαληθεύσει την ακρίβεια αυτών.
  • Όταν η επεξεργασία των δεδομένων σας είναι παράνομη και αντιτάσσεστε στη διαγραφή τους ζητώντας αντ’ αυτής τον περιορισμό της χρήσης τους.
  • Όταν η OTRO PAY δεν χρειάζεται πλέον τα προσωπικά σας δεδομένα για τους σκοπούς της επεξεργασίας, αλλά τα δεδομένα αυτά σας είναι απαραίτητα για την θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων
  • Όταν αντιτάσσετε στην επεξεργασία των δεδομένων σας από την OTRO PAY που στηρίζεται σε έννομο συμφέρον της τελευταίας και μέχρι να επαληθευθεί ή ύπαρξη οι μη νόμιμων λόγων της OTRO PAY που υπερισχύουν των ελευθεριών ή δικαιωμάτων σας.

Για να ασκήσετε το παραπάνω δικαίωμά σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο: gdpr@otropay.gr

Δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή:

Αν θεωρείτε ότι η OTRO PAY επεξεργάζεται τα δεδομένα σας με εσφαλμένο τρόπο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο gdpr@otropay.gr ή τηλεφωνικά στο +30 2160020110.

Μπορείτε επίσης να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ή στην τυχόν άλλη αρμόδια εποπτική αρχή.

Τροποποιήσεις της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων:

Μπορεί να χρειαστεί να τροποποιήσουμε την παρούσα πολιτική μας. Η τελευταία έκδοση της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι πάντα διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας.

Φόρμα επικοινωνίας

Γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Όταν αποστέλλετε μήνυμα επικοινωνίας στη OTRO PAY μέσω της ιστοσελίδας της, η OTRO PAY επεξεργάζεται τα δεδομένα που περιλαμβάνονται στο εν λόγω μήνυμα προς το σκοπό της ικανοποίησης του αιτήματος που περιλαμβάνεται στο μήνυμά σας.

Τι είδους δεδομένα επεξεργαζόμαστε;

Επεξεργαζόμαστε το ονοματεπώνυμό σας, το e-mail σας, το τηλέφωνό σας και την περιοχή κατοικίας σας/δραστηριοποίησής σας (εφόσον επιλέξετε να μοιραστείτε μαζί μας αυτές τις πληροφορίες). Επεξεργαζόμαστε επίσης τυχόν άλλα προσωπικά δεδομένα τα οποία περιλαμβάνονται στο μήνυμά σας

Σε κάθε περίπτωση, ενθαρρύνεστε να μην αποκαλύπτετε προσωπικά σας δεδομένα παρά μόνο εφόσον είναι απολύτως απαραίτητο για τη διαχείριση του αιτήματος που περιλαμβάνεται στο μήνυμά σας.

Ποια είναι η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων σας;

Η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων σας είναι η συγκατάθεσή σας. Διατηρείτε το δικαίωμα να ανακαλέσετε οποτεδήποτε τη συγκατάθεσή σας αποστέλλοντας e-mail στο: gdpr@otropay.gr. Στην περίπτωση αυτή, δεν θίγεται η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση πριν από την ανάκλησή της.

Για πόσο χρόνο διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Η OTRO PAY διατηρεί τα προσωπικά σας για 6 μήνες από την οριστική διευθέτηση του ζητήματος που αποτελεί αντικείμενο του μηνύματός σας, εκτός αν υφίστανται νομικοί ή άλλοι λόγοι που επιβάλουν τη διατήρησή τους για μεγαλύτερο διάστημα και μέχρι την παρέλευση του εν λόγω διαστήματος.

Newsletter

Γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Θα επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για να σας αποστέλλουμε newletters μέσω e-mail.

Τι είδους δεδομένα επεξεργαζόμαστε;

Θα επεξεργαζόμαστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα;

Αποδέκτες προσωπικών σας δεδομένων μπορεί να είναι διαφημιστικά πρακτορεία και τεχνικοί πάροχοι διάδοσης μηνυμάτων εμπορικής προώθησης.

Ποια είναι η νομική βάση επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων;

Δικαίωμα να ανακαλέσετε οποτεδήποτε τη συγκατάθεσή σας αποστέλλοντας e-mail στο: gdpr@otropay.gr. Στην περίπτωση αυτή, δεν θίγεται η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση πριν από την ανάκλησή της. Μπορείτε επίσης να διαγραφείτε από το newsletter μας επιλέγοντας τον σχετικό σύνδεσμό που περιέχεται σε καθένα από τα αποστελλόμενα σε εσάς μηνύματα.

Για πόσο διάστημα διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Θα διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης μέχρι να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας.

Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων συνεργαζόμενων σημείων παροχής των υπηρεσιών μας

Ως προς την εν λόγω επεξεργασία έχουν εφαρμογή τα προβλεπόμενα στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Αντιπροσώπων

Παροχή της υπηρεσίας

Γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη;

Όταν ο Πελάτης προσέρχεται σε έναν Αντιπρόσωπο και ζητά την εξόφληση κάποιου λογαριασμού ή την αποστολή εμβάσματος σε κάποιο έμπορο ο οποίος εμπίπτει στους δικαιούχους πληρωμής για τους οποίους μπορεί να εισπράττει χρηματικά ποσά η OTRO PAY ή την αποστολή εμβάσματος σε κάποιον τρίτο δικαιούχο, ο Αντιπρόσωπος συλλέγει προσωπικά δεδομένα η επεξεργασία των οποίων είναι απαραίτητη για την εκτέλεση της Εντολής Πληρωμής.

Σε ορισμένες περιπτώσεις τα στοιχεία αυτά διαβιβάζονται στην OTRO PAY από τον έμπορο δικαιούχο της πληρωμής προς τον οποίο ο Πελάτης επιθυμεί να εμβάσει ορισμένο χρηματικό ποσό, κατόπιν ενημέρωσης και/ή (κατά περίπτωση) λήψης συγκατάθεσης από μέρους του Πελάτη.

Τι είδους δεδομένα επεξεργαζόμαστε;

Επεξεργαζόμαστε το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο, τηλέφωνο/e-mail του Πελάτη, καθώς και τον Κωδικό Πληρωμής, τον αριθμό ταυτότητας/διαβατηρίου του πελάτη, την εθνικότητά του, τον τόπο και την ημερομηνία γέννησής του. Μπορεί επίσης να επεξεργαζόμαστε στοιχεία σχετικά με το επάγγελμα, την διεύθυνση κατοικίας, το εισόδημα του Πελάτη και την πηγή αυτού, καθώς και λοιπά στοιχεία περιουσιακής κατάστασης του Πελάτη, τον ΑΦΜ του Πελάτη, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου πληρωμής (εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο), την συμπερίληψη του Πελάτη σε λίστες αρνητικής δημοσιότητας, καταλόγους προσώπων ή οντοτήτων υποκειμένων σε περιοριστικά μέτρα, που εκδίδονται βάσει σχετικών κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή Αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ καθώς και τους αντίστοιχους καταλόγους της Τράπεζας της Ελλάδος και των αρμόδιων αστυνομικών, διοικητικών και δικαστικών αρχών ή το γεγονός ότι ο Πελάτης είναι ή συνδέεται με Πολιτικώς Εκτεθειμένο Πρόσωπο. Μετά την ολοκλήρωση της Εντολής Πληρωμής παράγεται από το σύστημα που χρησιμοποιεί η Εταιρεία η Απόδειξη, που περιέχει στοιχεία, όπως το Ποσό Εντολής Πληρωμής, τα Έξοδα Συναλλαγής, την ημερομηνία και την ώρα συναλλαγής, τα οποία κατ’ αρχήν δεν είναι προσωπικά δεδομένα, δύνανται όμως να αποτελέσουν προσωπικά δεδομένα, αν συνδυαστούν με άλλα στοιχεία κατά τρόπο ώστε να είναι δυνατή η ταυτοποίηση του Πελάτη.

Ποια είναι η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη;

Η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη είναι η σύμβαση που διέπεται από τους παρόντες όρους και συνάπτεται μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη κάθε φορά που προσέρχεται σε έναν Αντιπρόσωπο προκειμένου να κάνει χρήση της Υπηρεσίας. Ο Πελάτης όταν ζητά την παροχή της Υπηρεσίας αποδέχεται την σύμβαση και συμφωνεί με την πρόσβαση, επεξεργασία και διατήρηση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που είναι αναγκαία για την παροχή υπηρεσιών πληρωμών από μέρους της Εταιρείας. Σε περίπτωση που γίνεται διαβίβαση προσωπικών δεδομένων από κάποιο δικαιούχο πληρωμής στην OTRO PAY κατόπιν λήψης συγκατάθεσης από πλευράς του Πελάτη, η συγκατάθεση του Πελάτη είναι η νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας που συνίσταται στην διαβίβαση. 

Σε ποιον διαβιβάζουμε τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη;

Τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη συλλέγονται κατά κανόνα από τους Αντιπροσώπους, οι οποίοι ενεργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της Εταιρείας.

Αποδέκτες των προσωπικών δεδομένων μπορεί να είναι το συνεργαζόμενο με την Εταιρεία πιστωτικό ίδρυμα, στο βαθμό που αυτό απαιτείται για την εκτέλεση της Εντολής Πληρωμής, ο τυχόν πάροχος υπηρεσιών πληρωμής του δικαιούχου πληρωμής, ο δικαιούχος πληρωμής, οι νομικοί και φορολογικοί σύμβουλοι της Εταιρείας, οι αρμόδιες φορολογικές αρχές, η Τράπεζα της Ελλάδας και κάθε άλλη αρμόδια εποπτική, στο πλαίσιο τυχόν ελέγχου που διενεργείται από αυτή, καθώς και οι τεχνολογικοί πάροχοι της Εταιρείας (οι οποίοι ενεργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της Εταιρείας).

Οι δικαιούχοι πληρωμής και οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμής με τους οποίους συνεργάζονται, οι αρμόδιες φορολογικές αρχές, η Τράπεζα της Ελλάδας και κάθε άλλη αρμόδια εποπτική ενεργούν ως ανεξάρτητοι υπεύθυνοι επεξεργασίας και η Εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για την εκ μέρους τους διενεργούμενη επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη.

Για πόσο χρόνο διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα;

Η Εταιρεία διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα για διάστημα πέντε ετών από την εκτέλεση της Εντολής Πληρωμής ή για τυχόν μεγαλύτερο διάστημα, εφόσον αυτό επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία ή είναι απαραίτητο για τη δικαστική προάσπιση των απαιτήσεων της Εταιρείας.

Απαντήσεις σε αιτήματα, ερωτήματα, παράπονα

Γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη;

Όταν κάποιος Πελάτης απευθύνεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας και απευθύνει κάποιο παράπονο, αίτημα ή ερώτημα σχετικά με την παροχή της Υπηρεσίας ή με κάποια Εντολή Πληρωμής, η Εταιρεία συλλέγει και/ή επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που είναι αναγκαία για την ικανοποίηση του ερωτήματος, του αιτήματος ή του παραπόνου του Πελάτη.

Τι είδους δεδομένα επεξεργαζόμαστε;

Επεξεργαζόμαστε το ονοματεπώνυμο του Πελάτη, τον Αριθμό Παραστατικού, τα στοιχεία της τυχόν Απόδειξης, όπως το Ποσό Εντολής Πληρωμής, τα Έξοδα Συναλλαγής, την ημερομηνία και ώρα συναλλαγής και τον Κωδικό Πληρωμής, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο ταυτοποίησης που Πελάτης επιλέγει να μας αποκαλύψει. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης ενθαρρύνεται να μην αποκαλύπτει προσωπικές πληροφορίες παρά μόνο στο βαθμό που αυτό είναι απαραίτητο για την ικανοποίηση του αιτήματός ή του παραπόνου του.

Ποια είναι η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη;

Η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη είναι η συγκατάθεσή του ή κατά περίπτωση η έννομη υποχρέωση της OTRO PAY να απαντά στα παράπονα πελατών της.

Σε ποιον διαβιβάζουμε τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη;

Τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη που συλλέγονται στο πλαίσιο του ανωτέρω σκοπού κατά κανόνα δεν διαβιβάζονται σε τρίτα πρόσωπα παρά μόνο εφόσον αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για την ικανοποίηση του αιτήματος, του παραπόνου ή του ερωτήματος του Πελάτη. Στην τελευταία περίπτωση, τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη ενδέχεται να διαβιβαστούν στους Αντιπροσώπους, καθώς και στους νομικούς ή φορολογικούς συμβούλους της Εταιρείας.

Για πόσο χρόνο διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα;

Η Εταιρεία διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα για έξι (6) μήνες από την ικανοποίηση του αιτήματος, του ερωτήματος ή του παραπόνου του Πελάτη, εκτός αν είναι απαραίτητη η διατήρησή τους για μεγαλύτερο διάστημα προς το σκοπό της συμμόρφωσης με την ισχύουσα νομοθεσία ή της υπεράσπισης των νομικών αξιώσεων της Εταιρείας.

Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας ή άλλης εγκληματικής ενέργειας – Εντοπισμός και καταπολέμηση απάτης και άλλων παρανόμων δραστηριοτήτων

Γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη;

Σε περίπτωση που η Εταιρεία έχει βάσιμες υπόνοιες ότι μία συναλλαγή μπορεί να αποτελεί ή μέσω αυτής να επιχειρείται η τέλεση απάτης, νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας ή άλλης εγκληματικής ενέργειας, η Εταιρεία επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα του Πελάτη προς το σκοπό του εντοπισμού, της πρόληψης, της αποτροπής ή της καταστολής της εγκληματικής δραστηριότητας. Επίσης, η Εταιρεία επεξεργάζεται κατά την από μέρους της παροχή υπηρεσιών στους Πελάτες προσωπικά τους δεδομένα για λόγους συμμόρφωσης με την νομοθεσία περί πρόληψης και καταστολής της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας ή άλλης εγκληματικής ενέργειας.

Σε ορισμένες περιπτώσεις τα απαιτούμενα προσωπικά δεδομένα διαβιβάζονται στην OTRO PAY από τον δικαιούχο πληρωμής προς τον οποίο ο Πελάτης επιθυμεί να εμβάσει ορισμένο χρηματικό ποσό, κατόπιν ενημέρωσης και/ή (κατά περίπτωση) λήψης συγκατάθεσης από μέρους του Πελάτη. 

Τι είδους δεδομένα επεξεργαζόμαστε;

Επεξεργαζόμαστε το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο, το τηλέφωνο/e-mail του Πελάτη, καθώς και τον Κωδικό Πληρωμής, τον αριθμό ταυτότητας/διαβατηρίου του πελάτη, την εθνικότητά του, τον τόπο και την ημερομηνία γέννησής του. Μπορεί επίσης να επεξεργαζόμαστε στοιχεία σχετικά με το επάγγελμα, την διεύθυνση κατοικίας, το εισόδημα του Πελάτη και την πηγή αυτού, καθώς και λοιπά στοιχεία περιουσιακής κατάστασης του Πελάτη, τον ΑΦΜ του Πελάτη, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου πληρωμής (εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο), την συμπερίληψη του Πελάτη σε λίστες αρνητικής δημοσιότητας, καταλόγους προσώπων ή οντοτήτων υποκειμένων σε περιοριστικά μέτρα, που εκδίδονται βάσει σχετικών κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή Αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ καθώς και τους αντίστοιχους καταλόγους της Τράπεζας της Ελλάδος και των αρμόδιων αστυνομικών, διοικητικών και δικαστικών αρχών ή το γεγονός ότι ο Πελάτης είναι ή συνδέεται με Πολιτικώς Εκτεθειμένο Πρόσωπο.

Ποια είναι η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη;

Η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη είναι η υποχρέωση συμμόρφωσης με την ισχύουσα νομοθεσία για την πρόληψη και την καταπολέμηση της απάτης, της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας ή άλλης εγκληματικής ενέργειας. Σε περίπτωση που γίνεται διαβίβαση προσωπικών δεδομένων από κάποιο δικαιούχο πληρωμής στην OTRO PAY κατόπιν λήψης συγκατάθεσης από πλευράς του Πελάτη, η συγκατάθεση του Πελάτη είναι η νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας που συνίσταται στην διαβίβαση. 

Σε ποιον διαβιβάζουμε τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη;

Τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη διαβιβάζονται στις αρμόδιες δικαστικές, εισαγγελικές, ελεγκτικές και διωκτικές αρχές, συμπεριλαμβανομένης της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς και οι τεχνολογικοί πάροχοι της Εταιρείας (οι οποίοι ενεργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της).

Για πόσο χρόνο διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα;

Η Εταιρεία διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα για διάστημα 5 ετών από την πραγματοποίηση της συναλλαγής, εκτός αν απαιτείται η διατήρησή τους για μεγαλύτερο διάστημα σύμφωνα με τις εντολές των αρμόδιων αρχών ή την ισχύουσα νομοθεσία.

Ημερομηνία σύνταξης: 21/1/2022

Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης: 15/7/2025

Μείνετε ενημερωμένοι!

Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Κύλιση στην κορυφή