Πληρωμές λογαριασμών
Μπορώ να πληρώσω ληξιπρόθεσμο λογαριασμό ή διαφορετικό ποσό από το αναγραφόμενο;
Μπορείτε να πληρώσετε ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς (πλην της Ύδρευσης) ή να πληρώσετε μεγαλύτερο/μικρότερο ποσό από το αναγραφόμενο στον λογαριασμό (πλην της ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ και Ασφαλιστικών εταιρειών).
Ποια είναι η χρέωσή μου για την υπηρεσία πληρωμής λογαριασμών;
- €1.00 ανά συναλλαγή με μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα (για λογαριασμούς ΔΕΚΟ)
- €1.50 ανά συναλλαγή με μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα (για λογαριασμούς ΔΗΜΟΣΙΟΥ)
Πότε ενημερώνεται ο οργανισμός για την πληρωμή του λογαριασμού;
Ο Οργανισμός ενημερώνεται, για την πληρωμή σας, μέχρι το τέλος της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα εκτέλεσης της πληρωμής
Πώς μπορώ να πληρώσω ένα λογαριασμό μέσω σημείου εξυπηρέτησης OTRO PAY;
Πληρώστε εύκολα και γρήγορα τον λογαριασμό σας, αρκεί να έχετε μαζί σας το σχετικό έντυπο/ειδοποιητήριο πληρωμής στο οποίο αναγράφεται ο «Κωδικός Πληρωμής» ή η «Ταυτότητα Οφειλής» (εάν αφορά πληρωμή Δημοσίου).
Επίσης, θα χρειαστεί να καταχωρηθεί το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο επικοινωνίας του εντολέα/πληρωτή, για την περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα με την συναλλαγή.
Ανάλογα με το είδος και την αξία του προς εξόφληση λογαριασμού μπορεί να σας ζητηθούν επιπλέον στοιχεία από το σημείο εξυπηρέτησης.
Ποιους φορείς/οργανισμούς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να κάνετε συναλλαγές για περισσότερους από 230 διαθέσιμους φορείς και οργανισμούς, όπως πληρωμές για Ενέργεια, Ύδρευση, Τηλεπικοινωνίες, Ασφάλειες, καθώς επίσης και οφειλές προς το Δημόσιο και τους Δήμους.
Δείτε αναλυτικά του διαθέσιμους φορείς και οργανισμούς εδώ.
Σε ποια σημεία εξυπηρέτησης μπορώ να πληρώσω τον λογαριασμό μου;
Πληρώστε τον λογαριασμό σας, σε οποιοδήποτε συμβεβλημένο σημείο εξυπηρέτησης της OTRO PAY. Κάθε σημείο εξυπηρέτησης OTRO PAY έχει πιστοποιηθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος ως αντιπρόσωπος του Ιδρύματος Πληρωμών OTRO PAY.
Χάρτης με τα σημεία θα είναι σύντομα διαθέσιμος για να βρείτε εύκολα και γρήγορα το σημείο που σας εξυπηρετεί.
Γιατί προτιμούν οι καταναλωτές τα σημεία εξυπηρέτησης OTRO PAY για την πληρωμή λογαριασμών;
✓ Ευκολία και ταχύτητα στις συναλλαγές
✓ Ασφάλεια στις συναλλαγές
✓ Εξυπηρέτηση σε ωράριο καταστημάτων, χωρίς ουρές και αναμονή
✓ Χαμηλή χρέωση για τον καταναλωτή
Πότε ενημερώνεται ο οργανισμός για την πληρωμή του λογαριασμού;
Ο Οργανισμός ενημερώνεται, για την πληρωμή σας, μέχρι το τέλος της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα εκτέλεσης της πληρωμής
Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την εξόφληση ενός λογαριασμού (μέσω του εξοπλισμού που μου παρέχετε);
Η διαδικασία εξόφλησης ενός λογαριασμού γίνεται εύκολα, με ασφάλεια και διαρκεί λιγότερο από ένα (1) λεπτό.
Πόσο διαρκεί η ολοκλήρωση μίας συναλλαγής εξόφλησης λογαριασμού;
Η συναλλαγή πραγματοποιείται εύκολα και γρήγορα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Επιλέξτε την ενότητα “Billing”
- Επιλέξτε την κατηγορία και είδος λογαριασμού που θέλετε να εξοφλήσετε
- Καταχωρήστε στα πεδία τα στοιχεία της πληρωμής (Κωδικός πληρωμής, ποσό λογ/σμού, ημ/νία λήξης, ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο πληρωτή)
- Επιλέξτε τον «Τρόπο Πληρωμής» (Μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα)
- Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εισπράττετε τα χρήματα από τον πελάτη και ολοκληρώνετε την συναλλαγή εκτυπώνοντας το απόκομμα
- Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα πιστωτική/χρεωστική, περνάτε την κάρτα του πελάτη από το αντίστοιχο τερματικό POS και στη συνέχεια η συναλλαγή ολοκληρώνεται με την εκτύπωση του αποκόμματος πληρωμής.
Ποιους φορείς/οργανισμούς μπορώ να εξοφλήσω;
Οι συναλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε αφορούν περισσότερους από 230 διαθέσιμους φορείς και οργανισμούς, όπως πληρωμές για Ενέργεια, Ύδρευση, Τηλεπικοινωνίες, Φυσικό Αέριο, Ασφάλειες, Τέλη Κυκλοφορίας καθώς επίσης και οφειλές προς το Δημόσιο και Δήμους.
Πως μπορώ να γίνω μέλος του δικτύου συνεργατών της OTRO PAY;
Για να ενταχθείτε στο δίκτυο συνεργατών της OTRO PAY και να ενημερωθείτε για τους όρους συνεργασίας, μπορείτε είτε να υποβάλετε αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας είτε να καλέσετε το τμήμα Εξυπηρέτησης Συνεργατών στο τηλέφωνο: 216-0020110.
WeChat PAY
Σε πόσες μέρες γίνεται εκκαθάριση?
Το αργότερο σε 4 εργάσιμες ημέρες.
Εισάγω τη τιμή στο Otro Pay App, και ο Κινέζος επισκέπτης δεν συμφωνεί με το ποσό που βλέπει στο δικό του WeChat App (π.χ., λόγω ισοτιμίας). Πως αλλάζω / ακυρώνω το QR code?
Πατώντας το «πίσω» στην Android συσκευή, σας γυρίζει πίσω στη κεντρική σελίδα με το υπολογιστικό σύστημα. Εκεί εισάγεται νέα συναλλαγή ή σταματάτε τη προσπάθεια συνολικά. Η πρώτη συναλλαγή έχει ακυρωθεί.
Τι κάνουμε σε περίπτωση που δεν περνάει η συναλλαγή του Κινέζου επισκέπτη?
Αυτό αφορά το λογαριασμό του Κινέζου επισκέπτη, και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Θα πρέπει να επικοινωνήσει ο επισκέπτης με τη WeChat. Η συναλλαγή εγκαταλείπεται.
Τεχνική υποστήριξη?
Για οποιαδήποτε ερώτηση, Τεχνική ή Οικονομική, αποστέλλεται email στο support@otropay.gr ή καλείται στο τηλέφωνο +302160020110, Δευ-Παρ 09:00-17:00.
Μείνετε ενημερωμένοι!
Εγγραφείτε στο Newsletter μας.